Lokacija, kjer so doma uhani iz zlata, ogrlice iz zlata, zaročni prstani iz zlata za ženske, poročni prstani iz zlata za ženske in moške, je zlatarna in v Sloveniji jih je res veliko. Če pogledamo krajevno, ima zlatarna Ljubljana največ, saj lahko kakšno srečamo skoraj da na vsakem vogalu. Nekateri ljudje raje kupujejo izdelke na spletu in nekateri ljudje raje zaidejo v fizično trgovino. Zato obstaja zlatarna, ki je spletna, in takšna, ki je trgovina iz »opeke in malte, če si je mogoče izposoditi angleški izraz. Bolj znane in večje imajo na voljo oboje, odprejo fizično trgovino in tudi spletno, vsekakor pa mora spletna zlatarna najti dober način, kako prikazati izdelke, ki jih ima v ponudbi.

Zlatarna naj se potrudi za svoje stranke

Fotografije izdelkov morajo biti odlične, zlatarna pa lahko strankam prikaže tudi posnetke izdelkov. Tudi posnetki izdelkov morajo biti najvišje kakovosti, saj če želi katera koli zlatarna v Ljubljani prepričati stranke v nakup, se mora še posebej potruditi, sicer grejo stranke raje v fizično. Stranka si lahko izdelke ogleda najprej v spletni zlatarni, nato se še v živo prepriča, ali je izdelek takšen, kot ga želi. Ko je govora o izdelkih iz zlata, je res pomembno, da se stranka prepriča, ali ji izdelek resnično ustreza, saj so cene zlatega nakita precej višje kot cene nakita, ki je izdelan iz srebra, ali nerjavečega jekla, ali titana, ali volframa.

Zlatarna mora upoštevati modne trende

Vsaka zlatarna, ki se trudi pridobiti čim več strank, spremlja trende, se trudi, da bi vključila v svojo ponudbo nakita takšne kose nakita, ki so moderni vedno, so klasični, in kose nakita, ki so moderni ta trenutek. Vedno bolj so priljubljene ogrlice za ženske ali dekleta, ki so okrašene z obeskom v obliki imena. Pri tem ni pomembno, ali je ogrlica izdelana iz zlata ali srebra, pomemben je videz ogrlice in to, da je na njej ime osebe, ki bo ogrlico nosila. Izjemno priljubljene so tudi ogrlice s simbolom neskončnosti, kot bo ugotovila vsaka prodajalna zlata, ki posveti več pozornosti svojim strankam.